Overslaan naar content

Administratief Medewerker Logistiek

    • Amac HQ (The Wall) (proostwetering 9 , Utrecht)
  • € 2.300 - € 2.800 per maand
  • Logistiek

Functieomschrijving

Wil jij werken met Apple en een divers assortiment aan producten binnen een dynamisch logistiek team?

Heb jij affiniteit met zowel Apple als onze 3rd party producten? Ben je op zoek naar een nieuwe stap in je carrière? Dan is de rol van Administratief Medewerker Logistiek bij Amac echt iets voor jou!

Wat doe je in deze rol?

Als administratief medewerker op de afdeling logistiek ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk voor een breed scala aan logistieke en administratieve processen. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt — van retouren tot reparaties.

 

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Je start je dag met het verwerken van webshop retouren en RMA’s (defecte geretourneerde producten).

  • Je controleert je ingeruilde Apple devices die uit onze winkels binnenkomen, en zorg je dat deze correct worden doorgestuurd of klaargemaakt voor verkoop.

  • Gedurende de dag heb je contact met collega’s uit de winkels over DOA’s en reparaties van non-Apple producten.

  • Je sluit je dag af met het controleren van Open Box producten en het verwerken van eventuele 3rd-party reparaties.

Wat bieden wij jou?

  • 25 vakantiedagen op basis van full-time dienstverband.

  • Je kunt je werk en priveleven goed afstemmen, want we zijn flexibel in het plannen van je werkuren op kantoor en thuis.

  • Wist je dat een van onze waarden ‘Samen uniek!’ is. Je kunt bij Amac helemaal jezelf zijn.

  • Veel vrijheid en zelfstandigheid in je werkzamheden.

  • Informele, plezierige en resultaatgerichte werkcultuur met ruime aandacht voor jouw groei.

  • Een dynamische werkomgeving met enthousiaste collega’s.

  • Een organisatie waar hard gewerkt wordt, maar ook veel gelachen, waaronder bij team-uitjes en vrijdagmiddagborrels.

  • Apple-korting.

  • pensioenregeling (premie ¼ deel werknemer en ¾ deel werkgever); korting op je zorgverzekering via CZ en online personeelskortingen via Benefits at work.

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je bent woonachtig in de regio Utrecht

  • Je bent nauwkeurig en accuraat en je denkt eerst voordat je iets doet.

  • Je bent dienstverlenend, commercieel ingesteld en stressbestendig.

  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar.

  • Je hebt een positieve persoonlijkheid.

  • Je bent sociaal vaardig en beschikt over probleemoplossend vermogen.

  • Je bent flexibel en weet prioriteiten te stellen.

  • Je werkt accuraat en netjes.

  • Je pakt nieuwe processen snel op en weet deze eigen te maken en/of te verfijnen.

Wat mag je verwachten na jouw sollicitatie?

of